sâmbătă, 25 iulie 2009

Cineva special..Laex :)Lumina din sufletul meu!



"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe.Ai grija de vorbele tale pentru ca se vor transforma in fapte.Ai grija de faptele tale pentru ca se vor transforma in obiceiuri.Ai grija de obiceiurile tale pentru ca vor fi caracterul tau...Ai grija de caracterul tau pentru ca el va influenta destinul tau...viata ta."Frank Outlaw


Dupa ce am citit aceste randuri,mai bine spus in timp ce le citeam,o imagine,un chip,mi'a razbatut in minte,,,Laex.Poate singurul om in fata caruia nu am putut sa ..ma ascund :) L'am ranit deseori,cu sau fara intentie...dar mereu a fost "acolo".Cand nu imi doream sa ma ridic de jos,era prezent,simtind,stiind ca am nevoie de sustinerea lui.Nu mi'a dat mereu dreptate,din contra,au fost momente cand ma exaspera cu intrebari"de ce?si cum?si tu ce ai zis?tu ce ai facut?iar taci"dar mereu a fost prezent!Nu regret decat un lucru,ca nu am ales ce trebuia:) In fine,sunt momente in care daca vad o reclama,sau aud o melodie,sau citesc un rand,imi amintesc imediat de el,un OM deosebit,un PRIETEN cum multi si'ar dori si un gentleman.Are si va avea mereu coltul lui in sufletul meu,chiar daca...chiar daca,si e de ajuns :)



Suntun fluture de noapte care isi arde mereu aripile in cantec


Sunt femeia care aduce mereu intrebari in suflet...sunt eu..


Cea care ucide apusul.. cu umbre de vis...


Sunt mana care mangaie...si gandul care saruta...


Atinge'mi fata sa afli cum se aprind in mine felinarele sangelui..


Atinge'mi caldura sa poti topi vorbele la flacara trupului meu!


Atinge'mi din nou inima,o poti face...incearca sa aduni faramele sufletului!


Altceva nu'i nimic...si mereu ma complic...si ce simplu mi'ar fi...daca nu te'as iubi"

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...