duminică, 20 septembrie 2009

Esti...TU

ASCULTA MELODIA IN TIMP CE CITESTI ;)

http://www.youtube.com/watch?v=LYhrYHmUPn0
Tu mi'aduci zambetul pe buze ori de cate ori ma gandesc la tine.
Tu ma faci sa ma trezesc zambind, cu cheful si ambitia de care am nevoie zi de zi.
Tu ma faci sa adorm fericita ca te'am mai auzit o data.
Tu ma faci sa vad un viitor colorat, frumos si promitator.
Tu ma faci sa umplu casa de muzica.
Tu ai dat culoarea care lipsea din viata mea.
Tu ai spus cuvantul care lipsea din propozitia mea.
Tu esti cheia usii mele.
Tu m'ai racit, insa tot tu m'ai vindecat.
Tu m'ai facut sa plang si m'ai facut sa rad.
Tu m'ai simtit plangand, tu m'ai simtit razand.
Tu stii cand mi'e bine sau mi'e rau.
Tu stii exact ce simt.
Tu m'ai maturizat, tu m'ai facut sa ma simt copila.
Tu m'ai facut sa ma simt importanta.
Tu ma faci sa ma simt mandra.
Tu esti dezlegarea cuvintelor pe care le consideram pretioase.
Tu ai stiut ce era mai bine pentru mine.
Tu ai asteptat.
Tu m'ai facut sa scriu aceste randuri.
Tu ma iubesti.

Noaptea are alt sunet, vibreaza altfel, are alt miros, alt mesaj, alt inteles.E asa de amuzant sa mergi acum pe drumurile strabatute altadata, incarcate de amintiri, vorbe, soapte, vise si sa'ti amintesti cat de copila ai putut fi odata.Acum e mult mai profund sentimentul si desi nu vreau sa o spun in gura mare, chiar asa e…..Mi-e mult mai usor acum, nu mai vad in orice aluzie.TU ma faci sa imi doresc sa nu mai imi pun acel scut,ma faci sa uit de el,imi provoci dependenta.Te iubesc pentru ce esti,pentru ce ma faci sa fiu,pentru ce sunt si te iubesc simplu,fara nici un "dar" sau "pentru ca".Te iubesc si atat!!!

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...