duminică, 27 septembrie 2009

Hmm...

http://www.youtube.com/watch?v=zhAC4GH9qtE&feature=related

Ziua cea mai frumoasa: in care ma voi simti impacata cu mine in tot ce am intreprins

Cel mai mare obstacol: orgoliul

Cea mai mare greseala: invidia

Radacina tuturor relelor: nepasarea

Distractia cea mai placuta: sa aduc un zambet in locul unei lacrimi

Cea mai mare infrangere: cand am pierdut in fata mea

Ceea ce te face cea mai fericita:o convorbire acasa Tu, prietenii, muzica ..

Cel mai mare mister: eu

Persoana cea mai periculoasa: eu

Cel mai rau sentiment: regret.remuscare

Cel mai bun cadou: sa primesc iubire.

Calea cea mai rapida: linie dreapta

Sentimentul cel mai placut: o incursiune in lumea amintirilor dragi

O protectie efectiva: aroganta si indiferenta

Cel mai bun remediu:Tu, film, muzica,prietenii si un apus de soare

Forta cea mai puternica: sa trec peste tot si sa raman eu

Persoanele cele mai necesare: zambesc. si ei la fel.

Lucrul cel mai placut dintre toate: exista doar cel mai bun din cele rele....Hmmm..mda... :)Parca ma recunosc :)))

Si Iubesc:familia,muzica, salata de beuf, dansul, mirosul de scortisoara, wild cherry, oldies,zambetul unui copil, chitara,blugii, baladele rock, prietenii, amintirile, copacii, scrisul, sa gatesc, plimbarea, brasovul, pe el, vita de vie din curte de la brasov, merele, polemica, reggae,chestiile inedite, agrafele colorate, cartile, culorile, rasul lui, iaurtul cu fructe, sa dorm afara, sa vad orasul de sus, zidul de piatra din cetatea noptii, camasa lui pe mine,piata cu porumbei,limonada, poezia, sprancenele lui,anticariatele, ingerasii in zapada, sa ma tina de mana, melodia Inger de floare, luna, margaretele, briosele, diminetile, zambetul lui, fotografiile alb-negru, linistea noptii,sa ma plimb prin ploaie,trandafirii galbeni,handbalul,pe batman-ul meu,pisicutii,pe Drace,mirosul de crini,ninsoarea din decembrie,liliacul,o mana plimbata neatent pe ceafa mea,desenele animate,mirosul focului intr'o camera iarna,Enya,orez cu lapte,cafeau dimineata,sinceritatea din ochii unui copil,Viata.

Sunt mult mai multe...un infinit de lucruri ...dar..ma rezum la atat si ma indrept vertiginos spre pat.Azi chiar am fost "inspirata" :))

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...