joi, 10 septembrie 2009

Orhideea..Un suflet curat ca o floare

http://www.youtube.com/watch?v=jzqlTU375ow&feature=related

Erai acolo cand mi-a fost greu…

Erai acolo cand plangeam ..

Odata m-ai luat de mana si mi-ai spus:Nu plange fata!Tine capul sus!

M-ai prins in brate siM-ai invatat sa zambesc,

Sa uit de tot ce e greu si sa-mi amintesc..

Ca viata e frumoasa...sa nu o irosesc.

Si asa c-a intr-o poveste

S-a dus departe de veste..

Ca o prietenie este un lucru sfant..

O legatura sfanta,un mare legamant!

Iubeste-ti prietenul...

Iubeste-l cat poti,...

Cand este trist asculta...

Si tine minte asta...caci el nu te uita!

Pentru cea mai deosebita prietena,pentru aceea care mi'a adus zambet atunci cand nu credeam ca voi mai zambi curand,pentru aceea care mi'a dat "sute in fund" sa o iau inainte,pentru o floare de nu`ma`uita!Multumesc pentru ca existi si faci parte din viata mea!

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...