sâmbătă, 10 octombrie 2009

Ce am mai facut ....

Greu,,,Curatenie....zugraveli,renovari...vai mie :))Dar e bine cand se termina cu bine.
Acum ma trezesc bucuroasa.Merg la baie.Ma uit in oglinda si zambesc.Ma imbrac zambind larg si merg la plimbare.Ies din casa si ma intalnesc cu vecina.Vecina e nervoasa si se uita urat la mine,chiar daca nu am facut nimic.Zambetul se diminueaza.Ajung pana la magazin,unde vanzatoarea ma trateaza cu sictir.Zambetul se diminueaza si mai mult.In autobuz,toata lumea parca era suparata si isi vedea de treburile ei.La coborare,zambetul e abia vizibil.La urgente,toti alearga pe coridoare,dar cineva de pe un scaun indepartat,cu ambele picioare amputate,zambeste la mine.Zambetul larg,imi ocupa toata fata.M'am tot gandit la lucrurile fara de care nu as putea trai. Telefonul l'as arunca de la etaj cu bucurie, singurul lucru fara de care nu imi dau seama cum as putea trai este mp3. De fapt vreau sa spun ca viata imi este muzica si muzica imi este viata. Nu ma puneti sa va cant ca sunt afoana complet cu toate ca imi place sa cant singura, dar cereti'mi sa va dau o melodie buna, cred eu.....
..................Stateam pe loc si ma gandeam


Cum mi'as dori sa fiu acum

Ce fel de om, cum m'as imagina

Cum m'as vedea de as putea



As vrea sa fiu femeia in primul rand

As vrea iubirea sa'ti aduc in gand

As vrea ca tu sa vezi cum sunt

As vrea sa'mi intelegi intreg avant



As vrea apoi prietena sa mai fiu

As vrea sa scap de'acest pustiu

As vrea s'ajut cu drag

As vrea linistea sa v'o atrag



As vrea mamei fiica buna sa'i dau

As vrea toate durerile sa'i iau

As vrea tatei mandrie sa'i trezesc

As vrea sa ii arat ce dragoste'i nutresc



As vrea bunicii sa ii daruiesc

As vrea din anii mei s'o ntineresc

As vrea sa'i spun ca o iubesc

As vrea din lacrimi sa'i opresc



As vrea un mic copil sa nasc

As vrea sa simt ca mi'l doresc

As vrea o mama buna sa'i fiu

As vrea atat de bucuroasa sa'l stiu



As vrea pentru strainul de pe drum

As vrea sa'i dau un zambet bun

As vrea si el sa imi zambeasca

As vrea tot binele sa imi doreasca



As vrea sa dau napastuitilor

As vrea indeplinirea viselor

As vrea la timp trecut sa fie tristi

As vrea sa'i vad mai fericiti



As vrea in ultim rand sa fiu eu om

As vrea sa reusesc sa dorm

As vrea sa si visez in somn

As vrea cand ma trezesc sa ma simt don



Nu stiu din cate'am spus aici

Cate sunt realitati si cate frici

Cate imi sunt dorinti si cate adevaruri

Dar stiu ca voi lupta cu ele pan la ceruri.
Trebuie sa'ti spun acum ca poeziile mele sunt de fapt ale tale pentru ca numai ale tale pot fi, ca nu'mi apartine nimic pentru ca daca nu ai fi fost tu nu ar fi existat nici ele. Totul este al tau si este pentru tine.

Iti multumesc pentru ce simt si pentru cine sunt acum. Tie ti se datoreaza. Iar daca maine imi vei spune nu, eu iti voi zambi si iti voi multumi pentru ca ai trecut prin viata mea, pentru ca m'ai facut sa vad lucrurile altfel si pentru ca mi'ai dat samsa sa cunosc o persoana minunata.
Poate ti se par cuvinte mari ce'ti spun acum dar asta imi trece prin minte si suflet si tu m'ai facut sa uit de temerile de a le spune.

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...