vineri, 16 octombrie 2009

recomandare film


Un film care m'a facut sa izbucnesc in ras :)) O comedie"spumoasa"plina de nepravazut si cu actori deosebiti :Gerard Butler. Katherine Heigl.Vechiul"razboi"dintre sexe si la ce decurg ambele parti pentru a cucerii teritoriul"marcat"(stiu,suna cam caineste,dar asta mi'a venit in minte).The ugly truth este de fapt o emisiune care ar dori sa rezolve problemele din cuplu povestind telespectatorilor care o urmaresc adrvarul gol golut despre mentalitatea celor 2 sexe.Abby(Katherine Heigl,este sobra,mereu cu control,idealista,romantica incurabila,eficienta,iar el,Mike(Gerard Butler) un tip mai badaran,plin de el,emfatic si carismatic.La inceput intre ei este o "ura de moarte",relatia de servici uneori lasand impresia ca lasa de dorit.In fine,mai bine il vizionati :) Acum eu nu stiu cu ce asteptari s'au uitat la film persoanele care l'au desfiintat, pentru mine filmul fiind peste asteptari. Adica m'am uitat la film gandindu'ma ca voi vedea o comedie romantica usoara, la care speram sa rad. Am ras in hohote si am ras cu lacrimi. Cat despre faptul ca e previzibil, ei bine este previzibil doar dupa afis.

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...