joi, 11 februarie 2010

Hai sa zambim


Doi mosnegi stau de vorba pe marginea santului.
- Ma, Gheorghe, mi se pare mie sau te-ai partait?
- Ba, eu nu!
- Da` atunci cine?
- Cainele.
- Da`cainele nu-i aici.
- Las` ca vine el.

Vine Ion la Gheorghe si il intreaba:
- Cum poate vaca ta sa dea cate 100 litri de lapte pe zi?
Gheorghe:
- E simplu. Totul depinde de amabilitate. Ma apropii de ea si o intreb: "Ce avem astazi, lapte sau carne?"

Un tantar ii spune mamei:
- Mama, azi vreau neaparat sa merg la opera…
- La opera? in nici un caz!
- Ba eu ma duc, orice ai zice!
- Dar e mai bine sa stai acasa pentru ca acolo e foarte periculos!
- Nu, orice ai zice, eu plec!
- Bine, dar atunci sa fii foarte atent la aplauze…!

Ion si Maria fac sex. La un moment dat Maria il indeamna pe Ion: -Asa ioane…saruta-ma, mangaie-ma acolo unde fac pipi…! Dupa cateva clipe,Maria furioasa: -Nu in oala de noapte,imbecilule!!

Se duce un homosexual la doctor:

- Dom’ doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta?

- Da baiete… Bei 1 litru de lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, o portie de iahnie cu doua beri reci si, la sfarsit, dai pe gat o cana cu iaurt!

- Si o sa-mi treaca, dom’ doctor?

- Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curu’!
Intr-o zi Gigel isi prinde parintii facand dragoste ...
-Tata, mama, ce faceti ?!!!
-Pai, stii ca eu si cu mama ta mergem la mare si cum nu stie sa inoate, o umflu putin sa nu se inece .
-Curios ... si nenea postasu' a umflat-o ieri pe mama si daca nu ma insel, a lins putin si supapa ...
La secţia de poliţie, vine un bărbat alergînd şi strigînd:
- Domnule poliţist, te rog, arestează-mă imediat, închide-mă!
- Dar ce s-a întîmplat?
- Am tras cu pistolul în nevastă-mea. Patru cartuşe!
- Ai omorît-o, nenorocitule?
- Nu, din păcate nu am atins-o. De aceea, vă rog, băgaţi-mă într-o celulă, repede!

1 comentarii:

Kyky spunea...

Intrebare: Cum se numeste un paduche pe chelie?
Raspuns: ...Homeless.

:)) Misto astea ce le-ai scris.

pupaaaaaaaaaaaaaaaaa

Chat?!?Posibil...

Sufletul...