luni, 22 februarie 2010

Iti multumesc :)

Pentru ce?Pai pentru "cateva motive..:
  1. * pentru ca m-ai invatat sa rad
  2. * pentru ca mi-ai aratat ce inseamna sa iubesc
  3. * pentru ca avem glumele noastre de cand ne'am cunoscut
  4. * pentru ca stii la ce ma gandesc, desi nu apuc sa rostesc niciun cuvant
  5. * pentru ca stii ce imi doresc, desi nu indraznesc sa cer
  6. *pentru ca iubesti neconditionat7.
  7. * pentru ca daca as pleca pe o insula pustie si as putea lua un singur lucru cu mine, tu ai fi acela
  8. * pentru ca oferi tot fara sa ceri nimic
  9.  *pentru ca te bucuri ca un copil mic
  10. *pentru ca razi sincer si din toata inima
  11. *pentru ca ma completezi
  12. *pentru ca nu m'ai rani niciodata intentionat
  13. *pentru ca nu iti e teama sa recunosti cand gresesti
  14. *pentru ca esti mandru de mine ,desi nu am facut niciodata nimic deosebit
  15. *pentru ca esti sensibil
  16. *pentru ca nu te ascunzi de mine
  17. *pentru ca ma respecti
  18. *pentru ca imi esti si prieten nu doar iubit:)
  19. *pentru ca zambesti cand sunt trista,incercand sa ma faci sa zambesc si eu
  20. *pentru ca ma accepti asa cum sunt
  21. *pentru ca esti primul lucru la care ma gandesc cand ma trezesc "dimineata"
  22. *pentru ca incerci sa ma faci puternica
  23. *pentru ca intotdeauna ai timp si pentru mine(sau doar de mine) :))
  24. *pentru ca sunt prima persoana careia ii spui ce te framanta
  25. *pentru ca nu imi ceri sa fac nimic din ceea ce nici tu nu ai face
  26. * pentru ca imi place sa te sacai si tu nu te superi
  27. *pentru ca iti faci griji pentru mine
  28. *pentru ca ne ia timp pana sa ne spunem noapte buna urmat de o ingramadeala de inimioare si pupici balosi
  29. *pentru ca ma apreciezi si ma consideri creativa
  30. *pentru ca ai aparut in viata mea
  31. *pentru ca pot vb cu tine tot ce imi tuna prin cap
  32. *pentru ca de multe ori gandim la fel
  33. *pentru ca existi
  34. *pentru ca te iubesc!
  35. *pentru tot ceea ce reprezinti 

1 comentarii:

Anonim spunea...

mereu la fel... iti multumesc si eu :)

Chat?!?Posibil...

Sufletul...