marți, 23 martie 2010

Fara culoare...

Ma intreb de ce?Starea mea de acum,e ca a unui lup ce urla la luna,chiar imi vine sa ies afara si sa urlu cat ma tin pe mine plamanii,si sigur ma tin....De ce ai procedat asa?M'am uitat la un film,habar nu am ce film a fost,oricum,daca ma uit inca odata la el sigur nu mi'as da seama ca l'am mai vazut,atat de atenta am fost.Grrr iar face unul spam pe prv meu!Nu am gasit nici cu cine sa ma cert,cred ca ma racoream,dar asa,plang in suflet si ma intreb oare cand imi vor pierii lacrimle de tot.Mi'as dori sa numai am lacrimi,sa numai simt durere sa numai simt nimic,nimic,nimic,nimic,nimic,nimic!!!!!!!!!!!Nu credeam ca ma va durea atat de tare,dar doare al 666 de tare!! Chiar m'am saturat de toate,de absolut toate,imi vine sa ma tot duc unde vad cu ochii.La naiba mai bine numai scriu nimic,altfel rabufnesc si chiar scriu tot ce'mi trece prin cap!!TU pricepi ca ma doare?grrrrrrrrrrrrrrr diretia Marte o iau si mai ma intorc pe Pamant cand dispare toata durerea!!Renunt la net,renunt la tot!!Unde unt culorile din sufletul meu?Totul pare un mare hau de alb si negru...si...atat..si totusi a venit primavara...la mine in sulfet e iarna...

Vezi mai multe din Muzica, Videoclipuri pe 220.ro

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...