vineri, 4 iunie 2010

Aleleiiiiiiiiiiiii..............

Nu stiu cine l'a facut, nu stiu cine l'a crescut, asta nu ca a crescut el prea mult, nu stiu de ce Afrodita l'a adoptat, dar stiu, frate, ca trage cu sagetile alea, nu degeaba le poarta in tolba dupa el. Inca in viata asta, nu m'a impuscat nimeni, nu m'a cutitat nimeni, nici accidente majore,  nu am patit inca. M'am mai taiat, ce e drept, m'am mai taiat prin bucatarie, curatand legume, m'am mai stropit cu ulei incins, am mai cazut la handbal, la fotbal prin curtea scolii cand eram o ciutanca, la suflet. Cunosc ce e durerea, asa ca am simtit'o, pe bune, am simtit cum ma sageteaza micutul ala ce isi face veacul in spatele Afroditei.Dar nu asa, o tragere finuta si direct la tinta, ci ma ciuruia de-a dreptul nebunul ala mic. Zbang, am simtit o sageata in plin, undeva pe langa pantec. Am incercat sa fug, sa ma ascund dupa o usa ce imi statea in cale, dar sa te tii, alta sageata, undeva intre fiere si ficat. Eram deja aproape doborata si am incercat sa il privesc direct in ochii: o, tu Cupidon, de ce? Cazand in genunchi, cu privirea ridicata, ii vedeam ochii'i tristi si obositi, si apoi am simtit, am simtit'o in plin, direct in inima. Imaginile pe care le'am vazut, murind o viata si renascand in alta, au fost chipul lui, ranjind demonic a satisfactie… si apoi, zambetul lui.Bai, am un mare talent de a imi nega sentimentele atunci cand acestea ma napadesc. Bai, nu stiu, mi s'a format un asemenea mecanism de aparare cand o persoana de sex masculin devine insistent, incat am impresia ca as putea repeta “nu”, “nu” si iar “nu”, pana la formula de salut.A venit primavara cu ploaie, cu frig, cu vant, cu soare, cu ghiocei, cu vise, cu trandafiri, cu dorinte, oameni, munti, vai, stele, fumuri de iarba si cu mine, cu mine acolo, privindu'le, intelegand totul.Inteleg pe naiba,zici ca sunt o dobitoaca!!Nu mai stiu ce naiba sa inteleg,parca sunt in transa si dusa cu capul!!Am nervi.Pe mine.Multi.Grrr!!As vrea sa fiu altafel cateodata,sa spun verde in fata ceea ce simt.Dar nuuu,eu?cum sa fac eu asa ceva?nu vai.Las` ca berbeaca de mine,e mai bine sa fie asa,ce rost are sa fiu si eu pe treaba mea sa spun ce gandesc?Ehhh,mai spus si eu,la nervi ca in rest sunt tuta rau!!Oare se simte ca am nervi?A,sa nu cumva sa imi sar neamurile care imi provoaca nervi,si nu orice nervi,ci din aia la kilogram,cu tonajul!!Eu cand ma enervez,pai ma enervez!Nu ca un aristocrat, cu gramajul, ci dupa ce tin in mine cu zilele, dupa ce adun pciatura cu picatura din toxicitatea lumii, dupa ce astept sa vina momentul acela inconfundabil, momentul de unde nu mai vrei, nu mai poti, nu mai ai cum da inapoi.
love.com  
Momentul acela in care iti dai drumul, momentul acela in care simti cu adevarat ca te acum poti sa spui exact ce gandesti!!Eu nu vorbesc tare,si nici nu pot sa vorbesc prea mult,dar cand ma apuca bazdacii(cred ca e corect scris) sa te tii!!!!"Da si tu mai incet radio ala sa pot sa invat"!!Asta da tupeu!Dupa ce ma trezeste de zici ca trece fanfara lui Peste Prajit prin camera,are marele,imensul,magnificul,mega super tupeu,sa imi spuna MIE,sa dau mai incet muzica!!Bai, eu cand ascult muzica, ascult muzica. Eu cand ascult muzica, ascult muzica asa cum vreau eu si ce vreau eu. Imi scot albumul de pe torrenti, nu'l platesc, da'i in ma'sa, eu nu platesc muzica,chiar daca am stiva de cd-uri cumparate,alea sunt alta mancare de macaroane. Si daca imi place o piesa anume, dau “q” si apoi iarasi “q”, si “q”, si “q”, si “q”, si “q”, si “q”… pana imi obosesc degetele, pana imi asurzesc urechile, pana cad de pe scaun. Sau daca imi place un album, il ascult pana innebunesc.Ca asa vreau eu,ca sunt indragostita,ca am chef sa ascult aceeasi piesa de nspee mii de ori ,ca sunt boxele mele,camera mea,si fac ce vreau si cand vreau ,nu ma conditioneaza pe mine nimeni!!Si mai ales,nu imi impune mie!!!Ca fac ca pepsi dupa ce il agiti!Sau ca o albina cand da de polen Bzzzzzzzzzz!Asa!Bai, deci eu, cand ma indragostesc, uit de ciclul luna'soare, uit de minute, uit de conditiile meteorologice, uit sa mananc,uit sa vorbesc.Asa ca nu ma ia pe mine nimeni ca de ce nu mergi la x sau y sa jucati remy,scrabble sau mai stiu eu ce.Am chef sa stau la PC,si aici stau!!E al meu,fac ce vreau!Iooi ca acum pocnesc de nervi:)) Aud si eu o melodie care ma duce cu gandul hat departe ,dau si eu muzica la "blana" si hop top,"e enervanta melodia".Na,eu nu ascult  Salam Live si Guta fara Putza.Fiecare asculta ce ii tuna si cand ii tuna.Mie mi'a tunat pe melodia asta si o sa o ascult cat si cum am chef.Punct!!!E imediat 4 ceasul,si eu spumeg pe blog,chiar nici eu nu am toata tigla pe casa.Si ma mai mir ca dimineata cand ma trezesc zici ca am vazut un bizon cu mine in pat sau ca imi zambeste Dracula din oglinda. Gata,somn ,macar 2 ore.. 

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...