joi, 24 iunie 2010

Someone like you

Release Date:
30 March 2001 (USA)


Genre:
Comedy | Romance


Cast:
Ashley Judd-Jane Goodale
Greg Kinnear-Ray Brown
Hugh Jackman-Eddie Alden
Marisa Tomei-Liz
Impresionant,si care m'a dus cu gandul la o anumita persoana care are convingerea ca "dragostea nu este pentru pentru persoana respectiva".Nu voi spune prea multe decat atat:Dumnezeu mi'a pus in suflet speranta, mi'a pus iubirea, si mi'a lasat si la cine sa o daruiesc,  mi'a dat puterea sa o pot cauta...
Oricum, si eu imi pierd eu sclipirile de romantism (ceea ce e greu de crezut), dar ceva  e atat de intens in aceasta iubire. Nu ai avut niciodata senzatia aia ciudata in cred vrei sa scrii despre ceva si pur si simplu nu poti? Nu, nu e vorba de lipsa de idei, ai in minte un lucru, vrei sa'l dezvolti, dar cuvintele sunt atat de introvertite incat nu iese nimic.Traim intr'o lume in care frumusetea fizica a unei femei este ridicata la rang de cinste, daca arata bine, daca stie sa zambeasca frumos si este fotogenica in revistele "de actualitate", in rest nimic nu mai conteaza. Dar unde este pierduta adevarata frumusete a femeii? Acea infatisare sufleteasca neintrecuta nici de cele mai aprige furtuni, acea sensibilitate care prinde lumina zilei prin toti porii ei. Am realizat ca gingasia unei femei este un lucru care nu poate fi descris nici macar de eternitate. Mi'am dat seama ca viata unei femei inseamna o mare daruire de sentimente, o nebunie de stari, un vartej de ganduri inexplicabile. Pentru ca ea este capabila sa simta absolut orice, pentru ca realizeaza furtuna din sufletul celuilalt, pentru ca'si da seama cand ceva nu merge.

Uploaded with
Love
Orice femeie se afla pe marginea unei prapastii, fericirea ei este mereu pe muchie de cutit. Asta pentru ca sunt lucruri care conteaza atat de mult pentru ea, e un fel de puzzle din care, daca lipseste o singura piesa, viata ei nu mai poate fi conturata de linii bine definite.
Si da, frumusetea unei femei inseamna sensibilitate. Doar atat.Nu odata am stat "de vorba' cu Iubirea.Stiu ca suna nefiresc,sau prea pompos,dar asta sunt eu,uneori prea plina de romantism,alteori prea visatoare,de multe ori impulsiva,dar mereu acord o sansa,fie ea cat de mica,o acord...poate si eu la randul meu am avut nevoie de o sansa si cineva mi'a oferit'o.Sau poate asa am fost creata,sa vad un om frumos si in spatele unor imperfectiuni.Am fost intrebata in seara precedenta de ce ma port asa de...hmm...sa gasesc un termen.."protector" ceva in genul asta.De ce acord totusi sansa ca cineva pe care nu il doreste nimeni sa fie prezent unde nu este dorit.Simplu,cel putin in viziunea si inima mea,este faptul ca toti avem nevoie de un loc unde "sa parcam" cu sufletul.nu toti suntem la fel,nu toti ne comportam la fel si nu toti avem acelasi stil de a ne face placuti.Unii din prea multa dorinta de a se face placuti,devin insuportabili,recunosc,si pe mine ma dispera astfel de oameni,ajung sa imi macin nervii cu ei,dar...acord sanse...si chiar multumesc Cerului ca o pot face cu toata inima:) Si cum scriam mai sus,cum decurge o astfel de "convorbire "de a mea cu Iubirea?Cam asa:)
" 
Iubire daca te'ai putea scrie singura, daca ai putea inventa din fiecare privire visatoare o poveste de iubire... de ce nu le scrii tu povestile, daca stii ca privirile lor patimase vor duce la nasterea ta, de ce nu le dai o sansa? Fiecare poveste are farmecul ei si desi unele pot fi considerate „clisee”; nu sunt ! Tu iubire...de ce nu asterni pe hartie tot ce vezi, de ce nu la insemnezi sentimentele pe o stanca sau pe o bucata de cer? Pentru ca in momnetul cand va exista riscul sa uite de propria poveste sa o poata regasi... daca inca o „mai vor” sau cel putin doresc sa le'o povesteasca si altora. Iubire ai grija sa nu'i faci sa „cunoasca” pe sora ta Ura, iubire ai grija ca sufletele lor sa nu fie otravite de Neincredere, iubire...iubeste'i orice ar fi si arata'le ca te merita; chiar daca nu totul e asa cum doresc ei. Iubire invata'i sa traiasca si sa respire prin tine... daca atat de multi te'au laudat, te'au cantat, te'au povestit; tu de ce nu le'ai scrie povestile lor? Daca sunt dezamagiti da'le sansa unei noi povesti, daca ii vezi tristi sau vulnerabili adu'i impreuna, sigur se vor regasi; daca le vezi ochii goi si muti, ajuta'i, cauta sa iesi la lumina, striga, incearca sa'i faci sa creada ca mereu exista o a doua sansa... o noua sansa, o noua iubire, un nou motiv sa zambeasca, sa viseza, sa creada iar, macar in ei, daca nu in altii... Si iubire in cele din urma invata'i sa te uite..."

Stiu si sunt perfect constienta ca astea pentru unii din noi sunt doar vorbe si "filfizoane"(vorba bunicii mele),dar eu sper ca cel mai minunat lucru il gasesti cand esti indragostit.Vezi persoana de langa tine altfel,simti cum pana si tu te transformi,radiezi,ochii iti joaca si sunt veseli.Exista mereu situatii in care esti pe marginea prapastiei,si crezi ca nu vei avea puterea sa mergi mai departe sau nu mai vrei sa crezi in iubire,dar in sinea ta iti doresti sa poti face parte din acel sentiment,sa il traiesti si sa simti si iubirea celuilalt.Cel mai frumos cadou in viata este ca iubirea sa iti fie impartasita:)In fine,hai ca iar am dormit de m'am rupt,cred ca in curand voi scoate doar filme horror ca sa pot adormi si eu ca orice om normal la ora 24,hai 1,nu ca mine sa stea sa se holbeze la un film si dupa 2 ore sa tasteze de nauc ce ganduri ii trec prin minte.Deci haide pa,pa si "savurare" placuta.





Uploaded with Love





0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...