luni, 15 martie 2010

Povestea unei clipe

Cu privirea pierduta si cu gandurile hoinare ce'mi preumbla prin minte,stau la taifas cu Clipa,si imi doresc sa stiu ea ce ar face daca...daca....ar fi om pentru o viata,nu doar o simpla clipa.
-Ai vrea sa ma intrebi cate ceva ,asa este?ma intreba ea
-Daca ai timp.… am raspuns eu.
Clipa imi surade si spuneTimpul meu este eternitatea. Ce intrebari ai vrea sa'mi pui?
-Ce te surprinde cel mai mult la oameni?
-Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca isi pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa'si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait.
-Tu daca ai fi in locul meu,daca ai gresi sau daca cineva ti'ar gresi,ai putea trece peste situatie,sau macar ai incerca sa uiti faptul ca ai fost ranita? 

Love comments
By Love

-De ranit te poate rani doar ce lasi tu sa te raneasca,si daca ranesti,o faci stiind ca vei rani la randul tau si ca in viitor se va intoarce spre tine aceea ranire,poate sub alta forma,in alt context,dar mereu te vei intreba de ce ai ales sa ranesti.Dureaza doar cateva secunde sa deschizi rani profunde in inima celor pe care ii iubesti si ca dureaza mai multi ani ca acestea sa se vindece; sa inveti ca un om bogat nu este acela care are cel mai mult ci acela care are nevoie de cel mai putin; sa inveti ca exista oameni care ii iubesc dar pur si simplu nu stiu sa'si exprime sentimentele; sa inveti ca doi oamnei se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa'l vada in mod diferit; sa inveti ca nu este suficient sa'i ierti pe ceilalti si ca de asemenea trebuie sa se ierte pe ei insisi.

By Love

-Multumesc pentru timpul acordat..am zis umila. Ar mai fi ceva : ce ai dori ca oamenii sa stie ?
Clipa m'a privind zambind..si mi'a raspuns-Sa stie ca sunt aici,dar nu sunt vesnica!
Intradevar,daca am face cu totii lucrurile de care suntem cu adevarat capabili am ramane de'a dreptul uimiti. 

Imi este dor de tine....

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...