luni, 16 august 2010

La intamplare...de toate

Ar fi cazul sa mai vorbesc si despre cea care se ascunde in spatele fiecarui rand de pe aici...adica..uhm,eu.Nu imi e prea la indemana sa vorbesc despre mine,dar cred ca daca as avea un set de intrebari as putea raspunde mult mai usor ...deci...am sa incep cu defectele mele...o parte doar,restul sa le mai descopere si ceilalti.Cu Radio LoveSong pe fundal imi e foarte usor sa vorbesc despre defectele mele..pentru ca..RECUNOSC..sunt mandra de majoritatea.Sunt incapatanata,dar cine nu este?Poate un pic prea incapatanata,dar imi revin repede...candva...poate :))Sunt rautacioasa si fac multe chestii aiurea celor care am eu impresia ca mi'au gresit in vreun fel sau celor carora pur si simplu nu le suport prezenta;arunc cuvinte la intamplare foarte des,dar am un talent de a indrepta situatia in favoarea mea...ce sa ii faci..avantajul filologiei:D Nu prea mai  dau multe sanse oamenilor...pentru ca am mai facut'o si mi'am luat teapa..Nu sunt prea sociabila..desi asa par,e foarte greu sa mi te bagi cu adevarat pe sub piele..am un zambet dragut,dar nu ai vrea sa stii ce s'ar ascunde dupa el daca ai putea sa il smulgi de pe fata mea;sunt sociabila cu cei pe care ii cunosc,dar de cel mai multe ori timiditatea ma impiedica sa trec peste ;)Imi ajut cam toti apropiatii..si este un defect deoarece...PROFITA!si m'am saturat...mai rezolvati'va si singuri problemele.Sunt tare schimbatoare si adeseori ii bulversez pe cei din jur...hey,v'am spus...sunt o draguta,dar imi trece repede.Nu vreau sa scap de alter'ego'ul meu,desi uneori nu e deloc constructiv,ci destructiv...Eu sunt alb-negru,dar si negru-alb.Am invatat cu greu si totusi intr'un timp prea scurt ca timpul este impartit in trecut,prezent si viitor..si ca totusi,la un moment dat,stam si meditam la faptul ca nu am realizat tot ce ne'am fi dorit,ca am lasat in urma farame de vise spulberate,ca nu le'am oferit destule clipe impreuna celor pe care ii iubim..si ne intrebam de ce..Pai..pentru ca noi,oamenii,suntem prea preocupati sa ne criticam trecutul si sa ne planificam viitorul incat uitam de prezent si astfel nu avem timp de propria noastra viata.Am cateodata tendinta sa ma apuc sa scriu ce franturi prind din miile de ganduri care mi se zbat in cap si se agita si se lovesc intre ele si alearga care incotro fara sa reusesc sa ma concentrez asupra nici unuia. Stiati ca avem zilnic aproximativ 70 000 de ganduri? Scria intr'un horoscop (apropo de postul cu horoscopul) ca scorpionii sunt cele mai ciudate fiinte de pe Terra... Ca tot vorbeam de fluturi, cel mai frumos lucru care mi s'a spus vreodata - si pe care abia acum incep sa'l pricep oarecum (si nu, nu din cauza legii aleia stupide) - a fost ca seman cu un zbor de fluturi.Cica fluturii au o traiectorie foarte bine pusa la punct, desi ochiul uman ar percepe'o ca pe un zbor haotic. Aceeasi traiectorie sigura o are chipurile economia mondiala care se duce la dracu. Nici nu vreau sa intru in amanunte la acest capitol pentru ca deja oftez si dau ochii peste cap.Mai exista oameni normali care sa se uite la stiri? Adica inafara de pensionari care rumega fiecare "informatie" de parca ar fi ultimul lucru ce le-ar intra pe urechi inainte sa'si dea obstescul sfarsit, inafara de oamenii prea sadici ( aka dusi cu capu') carora chiar le face placere sa vada crime, accidente, violuri si politicieni (da, si astia intra in enumerare) si inafara de crainici care macar fac asta pe bani, mai e cineva care sa se uite la stiri? Daca da, de ce ??Si cam asa circula gandurile prin mintea mea,un haos total :) Prin toata invalmasala ata de ganduri,ma gandesc la tine si uneori ma trezesc zambind si daca citesc o stire neplacuta intr'un ziar...


Background 13Love

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...