miercuri, 15 iulie 2009

Michael Jackson















Despre MJ s-au spus multe,s-au scris multe si s-au banuit multe!Adevarul il stia el si cei apropiati lui,noua,celorlalti,acesti fani ai sai,ne-a lasat optiunea de a il crede pe el,sau massmedia.Dupa decesul sau,toata lumea a "explodat",unii idolatrizandu'l,(prea tarziu pentru devotament)iar altii....destui,continuind si acum,sa il blasfemieze!Toti avem o viata privata,megastarurile nu reusesc sa o ascunda de ochii presei,si nu de putine ori,"infloresc" neadevaruri despre idolii nostri.





Cuvinte rostite de alti artisti ai muzicii si nu numai,au fost afisate pe zeci de site-uri,sute de reviste si mii de televiziuni!





Hai sa astern si eu cateva citate ale arstistilor din lumea muzicii:





Madonna





"Nu ma pot opri din plâns de la aflarea vestii. Întotdeauna l-am admirat pe Michael Jackson. Lumea a pierdut unul dintre cei mai mari artisti, dar muzica sa va exista pentru totdeauna. Inima mea se îndreapta spre cei trei copii ai sai si ceilalti membri ai familiei sale. Dumnezeu sa-i binecuvânteze"





Lenny Kravitz





A fost Regele Pop-ului. Prin asta a spus tot. Odihneste-te în pace, draga Michael. Ne-ai oferit totul. Mi-ai oferit bucurie pe când eram copil si mi-ai aratat drumul. El era muzica. Punct. Imensitatea lui ca star a fost extraordinara. Am vazut si ce tata extraodinar a fost. A fost o fiinta frumoasa. Sunt profund întristat în aceasta seara "





Ludacris





"Daca nu era Michael Jackson, nu as fi aici unde ma aflu acum. Muzica si mostenirea sa vor dainui pentru totdeauna. Rugaciuni pentru familia sa"





Justin Timberlake.





"Nu-mi gasesc cuvintele pentru a putea exprima cât de întristat sunt de moartea lui. Am pierdut un geniu si un ambasador nu doar al muzicii pop, ci pentru muzica în general. A fost o sursa de inspiratie pentru generatii întregi si întotdeauna voi pretui momentele pe care le-am împartit cu el pe scena, toate lucrurile pe care le-am învatat despre muzica de la el si timpul petrecut împreuna. Inima mea se îndreapta spre familia si cei dragi lui"





Si sunt mult mai multe,dar ma voi opri aici.





Odihneasca'se in pace si i'ti multumim pentru tot ce ai lasat in urma ta Michael Jackson!

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...