luni, 27 decembrie 2010

`Neata

Mda,am dat intamplator peste o reclama,si ca sa nu imi pierd gandurile,am zis sa o pun aici,nu de alta,dar se pare ca mai nou,daca spun adevarul ca nu reusesc sa retin ceea ce vorbesc cand ma trezesc,deranjeaza.Asta este una din marile mele probleme,cand ma trezesc sunt foarte,farte,foarte de multe ori,foarte,chiauna.Nu realizesc daca este zi sau noapte,cu greu dezlusesc ceasul si cu atat mai putin reusesc sa retin ce vorbesc.In schimb daca cineva ma intreaba ceva,orice,risc sa spun exact ceea ce cred,ba mai mult,folosesc un limbaj adecvat gandurilor.Un exemplu:acum vreo 2 saptamani m-a intrebat Cristi daca sunt suparata ca mi-a pierdut un cd cu ceva important.Chiar daca nu am vrut sa ii arat cat de suparata eram(mai ca imi venea sa il dau de-a dura de pe o stanca),pe moment i-am spus ca nu e nimic,dar cand m-a intrebat imediat ce m-am trezit,i-am raspuns tare senin ca"esti un animal paros si ala era cd-ul meu si ti-ai pus tu caltabosii pe el si l-ai dat unui ratat ce l-a pierdut".Binenteles ca habar nu am ce i-am zis,stiu ca am vorbit cu el ceva,am in minte vocea lui si a mea,dar despre ce am vorbit....pauza...vid,gol,empty.
Cred ca imi trebuie si mie un astfel e ceas ca cel din clip,poate reusesc sa ma trezesc dimineata mai vesela si sa nu"impung" lumea pe drum cand de abia ma trezesc.Zau ca i-as lua pe toti gramada,i-as pune intr-un sac si le-as da drumul pe Dunare in jos :))

0 comentarii:

Chat?!?Posibil...

Sufletul...